Friday, January 21, 2011

Sample Tv Programme Proposal

cruise holidays in the Balearic Islands: the 2011 becomes a Valentine's gift

Make an original gift and suitable friend or relative is always a difficult task. That's why you are never short of ideas, is becoming increasingly popular in the habit of giving, experiences and emotions. This was revealed by the data are collected from the portal specializes in holidays at sea, we Cruises, which showed that the trend of the moment is to donate a trip, preferably on a cruise.
"Surprise your friends, emotion or tear a smile is the best gift we can receive, said Joseph Gambardella founder of We Cruises, which is why more and more often when there are recurrences or happy occasions tend to share the excitement of an enjoyable experience as particularly original or just a holiday can be. Especially during the Christmas period, we registered a real boom in requests for discount coupons or special packages for cruises, the most coveted gift of 2010. "

The data of the most popular search engines, speak it clear in the last 12 months online searches on the words "holiday gift" or "excite" have grown 20% over 2009, with peaks recorded in particular in December, in concomitanza con il Natale e nel periodo di Luglio, momento clou per le prenotazioni del comparto turistico. In questo scenario la crociera, come regalo, secondo i dati di Noi Crociere, registra un più 5% rispetto allo scorso anno.

“La crociera è un viaggio completo, commenta Gambardella, essendo adatta ad ogni tipologia di cliente, dal giovane al turista più âgée, la crociera è il regalo migliore che si possa fare nel momento in cui si vuole far vivere una emozione sempre diversa in ogni momento della vacanza.”

Per il 54% dei clienti di Noi Crociere che hanno scelto di regalare un viaggio, la scelta è caduta su questa tipologia di vacanza proprio perché particolarmente attrattiva, vista la possibilità di visitare in pochi giorni ed a prezzi competitivi destinazioni differenti in una unica soluzione. Il 23% sceglie di regalare una crociera per la garanzia che forniscono le compagnie crocieristiche di avere servizi extralusso, che danno la possibilità al destinatario del regalo di vivere il sogno di un 5 stelle in mare. Usufruire di servizi di intrattenimento all’avanguardia come cinema 3D e Simulatori di Guida sono i motivi per cui il 18% decide di donare una crociera. Infine per il 5% sceglie una vacanza in mare perché permette di accontentare tutti i membri di una famiglia qualsiasi sia l’età

0 comments:

Post a Comment